Lietanie 29.8.2013

30.08.2013 20:31

Štvrtok 29.8. nečakaný celkom pekný letový deň. Po naložení Borisa do Boretic sme si ja a L.Tomík tak hodinku polietali. Prišiel aj P. Poševka.

Počasie veľmi zaujímavé. Spočiatku vietor, potom prišla prehánka, ešte som ani model nemal zložený. Po jej utíchnutí som vyletel s novým modelom (2.let). Počas letu dážd zosilnel ale ja som lietal až kým som nedostal strach o zmoknuté rádio:)

 

Tento deň patril vrtulníkarom, zišlo sa ich tam dosť a dokonca aj pekné maketky.

Fotečky:

Ja a moj nový "Traktor", letové vlastnosti naozaj haluzné:)

 

Prielet s otvorenými klapkami

 

Po pristátií...

 

Krásna Bell 212 v canadských farbách

 

Z blízka...

Detail...

Akrobatické vrtulníky

Krásna maketa, toto sa mi vždy páčilo...

 

Marek

 

[l]

Späť

Kontakt

Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom
Partizánska 151/3
Dubnica nad Váhom
018 41

Správa webu
Ing. Tomáš Jankech
 
Ing. Marek Kováč

Príďte si s nami polietať...

Všetky práva vyhradené © 2015-2020 Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode