Prezentácia činnosti klubu na súťaži vo varení gulášu

25.09.2016 19:30

Po vydarenom MDD v Prejte kde som sa ukázal s Extrou som bol požiadaný o obdobné vystúpenie na súťaži vo varení gulášu na ihrisku v Prejte, ktorá sa konala v sobotu 17.9.2016. Aby sme svoje ukážky rozšírili, prizval som bratov Barčíkovcov ako čiastočne domácich o doplnenie ukážok. Aj keď počasie v raňajších hodinách vyzeralo, že nám lietať nedovolí, opak bol pravdou. Dorazili sme sa v popoľudnajších hodinách za kľudného bezveterného počasia a pripravili stroje. Ukážky som odštartoval akrobatickým letom s modelom Extra 300. Po mne prezentoval lietanie s vetroňom M. Barčík a nakoniec pojazdil Jozef so spalovacou buginou. Po našich vystúpeniach som sa chopil mikrofónu, v krátkosti som predstavil klub a povedal pár slov k ukážkam. Po našom ukončení nasledovalo vyhodnotenie súťaže a po ňom sme sa vrhli na ochutnanie víťazného gulášu. Pekné fotografie z tejto akcie urobil J. Zermegh.

blog.i-dca.sk/

Marek[l]

Späť

Kontakt

Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom
Partizánska 151/3
Dubnica nad Váhom
018 41

Správa webu
Ing. Tomáš Jankech
 
Ing. Marek Kováč

Príďte si s nami polietať...

Všetky práva vyhradené © 2015-2020 Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode