Nový model DG-1000 6m Luba Tomíka

09.07.2017 12:57

Dlhšiu dobu som pozeral po nejakom kompozitovom modely.  Chcel som niečo väčšie nakoľko aj hmotnosť týchto modelov je niekde inde tak som hľadal model okolo 5m. Až keď som nehľadal tak som náhodou našiel inzerát kde bola na predaj 6m kompozitová maketa DG 1000 a k tomu ešte v uhlíku. Rozhodol som sa ísť pozrieť na tento model i keď s presvedčením že ho pravdepodobne nekúpim. Bol som však veľmi zvedavý. Oslovil som chalanov a nakoniec som sa vybral spolu s J. Barčíkom a M. Kováčom pozrieť model do Kálnice. Dostala ma hneď dĺžka trupu 2,6m čo je vlastne svetlá výška obývačky. Chalani ako praví kamaráti si pravdaže neodpustili uštipačnú poznámku že to predsa nezmestím do fiatky. A tak som im dokázal že zmestím, síce LTT ale zmestím. Bol som nadšený z tohto modelu a myslím že chalani tiež. Cestou späť som čakal od kamarátov že ma odhovoria ale nestalo sa. Pri pive sme prebrali pre a proti a keď mi klubový skeptodetailista Marek povedal, že mám brať tak som bol už skoro rozhodnutý. Už bolo iba treba presvedčiť pani manželku pre pokoj v rodine. Ukázal som jej fotky a keď pozrela na mňa s otázkou či to zmestím na policu, vedel som že je rozhodnuté. Asi videla moje nadšenie v očiach a tak vedela že to nemá cenu. Na druhý deň som potvrdil kúpu a dohodol som sa s predávajúcim že o týždeň prídem po model. S prevozom mi pomohol A. Jurčík. Po príchode do Dubnice nám nedalo a skúšobne sme model zložili na letisku. Takže do klubu pribudla DG 1000 - rozpätie 6m, dĺžka 2,6m, hmotnosť letová 16kg.

L. Tomík[l]

Späť

Kontakt

Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom
Partizánska 151/3
Dubnica nad Váhom
018 41

Správa webu
Ing. Tomáš Jankech
 
Ing. Marek Kováč

Príďte si s nami polietať...

Všetky práva vyhradené © 2015-2020 Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode