2. športovo-spoločenské stretnutie 27.12.2014

03.01.2015 10:48

Po priaznivom ohlase zúčastnených na prvom takomto stretnutí v r.2013 Rada klubu pripravila i v r.2014 podobné stretnutie členov klubu, ich rodinných príslušníkov a časomeračiek, ktoré v uplynujej súťažnej sezóne nám zabezpečovali meranie výsledkov súťažiacich.

Vo veľmi príjemnom prostredi multifunkčného športového areálu M-sport v Trenčíne na Ostrove sme mali zraz o 17:30 hod. Ľ.Gombár bol najdochvíľnejší a prišiel ako prvý, Ľubko, presnosť je výsadou kráľov. J.Šilar pripravil veľmi pekné farebné kartičky s blahoželaním do nového roka , ktoré pri vstupe do miestnosti si prítomní mali možnosť prevziať. Postupne prichádzali i ostatní, ktorí prijali pozvanie. Počet prítomných sa zastavil na čísle 51 ľudí. 

Osobne ma veľmi potešila prítomnosť P.Barbariča, ktorý bol začiatkom decembra na Valnom zhromaždení ZMoS delegátmi zvolený za Prezidenta ZMoS. Úvodom som privítal prítomných, poďakoval im za ich aktivitu v prospech klubu v priebehu roka. Pripomenul som, že bez tejto aktity by som si nevedel predstaviť činnosť klubu, lebo pár jedincov pri sebalepšej snahe nedokáže to, čo väčšia skupina nadšencov. Ťažko sa mi v pár vetách darilo vystihnúť to najpodstatnejšie, tak som dal na môjho 27 mesačného vnúčika Timka, ktorý sa nemohol dočkať kým sa rozsvietia bowlingové dráhy a povedal mi: „Dedko, skonči“. Tak som skončil, prítomných som pozval k stolom s obloženými misami, rôznymi pomazánkami, chrumkavými bagetami a obsluha baru zapla bowling. Ivetka spísala zoznam hráčov bowlingu a súťaž o bowlingového kráľa začala neľútostným súbojom Lucky a Jurka, ktorých povzbudzoval ich Timko.

Paľkove pútavé rozprávanie rozosmialo aj Jurka.

Kým väčšina so olizovala po dobrotách, prvých dvadsať súťažiacich do hodov s bowlingovými guľami dávali všetku energiu. Po ukončení 10 kôl Paľko Gabriš a moja maličkosť sme nahádzali rovnaký výsledok. Potom nasledovala druhá skupina ďaľších súťažiacich. Títo mali na konzumáciu dobrôt viac času, čo sa nepriaznivo prejavilo v zhoršení ich ohybnosti pri odhode gulí. Po celkovom spočítaní výsledkov Ivetka konštatovala, že Paľka a mňa sa nepodarilo nikomu prekonať, tak sme znova nastúpili do súboja. Zo začiatku bol veľmi vyrovnaný a v druhej polovici sa Paľko „odtrhol“ a tým sa stal  klubovým bowlingovým kráľom roku 2014.

Postupne sa stoly s občerstvením vyprázdnili a počet prítomných sa znižoval, začal to Timko, ktorý už bol ospalý, tak Lucke a Jurkovi neostalo nič iné ako ho nasledovať. Poslední vytrvalci sa rozchádzali tesne pred „lámaním“ noci. Tak ako účastníci odchádzali, hovorili, že o rok dovidenia na takejto akcií s poradovým číslom 3.

Ťupko

Späť

Kontakt

Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom
Partizánska 151/3
Dubnica nad Váhom
018 41

Správa webu
Ing. Tomáš Jankech
 
Ing. Marek Kováč

Príďte si s nami polietať...

Všetky práva vyhradené © 2015-2020 Raketomodelársky klub Dubnica nad Váhom

Tvorba web stránok zdarmaWebnode